Pondělek byl výjimečný v tom, že jsem se konečně zbavila New Yorku, to mě vážně potěšilo 😀
Ba ne, věcí, která mi udělala největší radost, byl přístup několika obchoďáků z práce. Občas se stane, že nám některý obchoďák ve firemním CRM systému nepříjemně vynadá, když něco popleteme nebo když má pocit, že jsme mu tam danou práci/subjekt neměli přidělit. Někdy prostě nechápou, že při tom množství práce, kterou každý den zprocesujeme, se může chybička vloudit, i když se snažíme, aby tomu tak nebylo. Navíc to nemusí být nutně naše vina – stačí, aby nám příslušné oddělení nedalo včas aktuální informace o tom, že na daného obchodníka už nemáme nic posílat, že má teď na starost jiný region apod.
Dnes právě takový případ nastal. Přidělila jsem v systému jedné obchoďačce subjekt, jenže se ke mně nedostala informace, že ta obchoďačka přechází na jinou pozici a že by to měl dostat někdo jiný. Takže mi ohledně toho napsala, ale k mému příjemnému překvapení se nezlobila, ale jen prosila, abych to příště nedávala jí, ale jmenovala mi rovnou svou nástupkyni, jíž ten subjekt už sama předala. Během odpoledne pak ještě další dva obchoďáci psali do systému, že děkují za informace, které jsem jim tam dodala ohledně subjektů, na kterých právě pracovali. Vida, že i sales guys se můžou chovat mile 🙂